Міськрада ухвалила рішення про закупівлю одразу 30 нових пасажирських автобусів середньої місткості вітчизняного виробництва. Їх беруть у лізинг, із зобов’язанням розрахуватися впродовж п’яти років. До того ж коштуватимуть вони 67,2 млн грн, з яких десяту частину треба сплатити авансом. Водночас міський голова Ігор Колихаєв у соціальних мережах несподівано заговорив про недоцільність укладання угоди з ЄБРР (її готують понад два роки) про придбання 50 нових тролейбусів за кредитні кошти — мовляв, обслуговування позики задороге. Та у градоначальника чимало опонентів з-поміж городян. Вони вважають, що відмовлятися від екологічно безпечного транспорту, віддаючи перевагу автобусам із дизельними двигунами, є помилкою. Адже вулиці Херсона й без того перенасичені вихлопними газами. Їх концентрація на транспортних розв’язках і без того значно перевищує встановлену норму. Тому був би сенс віддати перевагу не автобусам, а електробусам.
201
Істотно поповниться парк громадського транспорту у Херсоні.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Комітет з питань інтеграції України до ЄС: Польща розпочала головування в Раді ЄС 69
-
2Комітет з питань бюджету інформує про основні підсумки роботи за 2024 рік 64
-
3Оголошується набір до Молодіжної ради при Голові українського Парламенту 64
-
4Тижневі освітянські та наукові новини від Комітету з питань освіти, науки та інновацій 60
-
5Найбільш важливі закони у гуманітарній та інформаційній сфері прийняті Верховною Радою ІХ скликання 50