Міськрада ухвалила рішення про закупівлю одразу 30 нових пасажирських автобусів середньої місткості вітчизняного виробництва. Їх беруть у лізинг, із зобов’язанням розрахуватися впродовж п’яти років. До того ж коштуватимуть вони 67,2 млн грн, з яких десяту частину треба сплатити авансом. Водночас міський голова Ігор Колихаєв у соціальних мережах несподівано заговорив про недоцільність укладання угоди з ЄБРР (її готують понад два роки) про придбання 50 нових тролейбусів за кредитні кошти — мовляв, обслуговування позики задороге. Та у градоначальника чимало опонентів з-поміж городян. Вони вважають, що відмовлятися від екологічно безпечного транспорту, віддаючи перевагу автобусам із дизельними двигунами, є помилкою. Адже вулиці Херсона й без того перенасичені вихлопними газами. Їх концентрація на транспортних розв’язках і без того значно перевищує встановлену норму. Тому був би сенс віддати перевагу не автобусам, а електробусам.
203
Істотно поповниться парк громадського транспорту у Херсоні.

Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1Жителі Херсонщини отримують офтальмологічну допомогу від мобільної команди лікарів 340
-
2На Житомирщині відбувся Форум «Лісові ресурси: сучасні виклики та перспективи» 84
-
3Верховна Рада України ухвалила закон щодо єдиних підходів в оплаті праці державних службовців 60
-
4З початку року 1182 агрогосподарства отримали понад 6 млрд грн за програмою «Доступні кредити 5-7-9» 53
-
5Міжнародний день боротьби за права жінок і міжнародний мир 51