Майже третина абітурієнтів провалила зовнішнє незалежне оцінювання з математики. За даними Українського центру оцінювання якості освіти, поріг склав/не склав не подолали 31,11 % учасників ЗНО.
На фоні загальної провальної картини випускники окремих шкіл досягли хороших результатів у вивченні математики. Серед них можна назвати Луцьку школу № 9, випускниця якої Тетяна Соколова склала ЗНО з математики на 200 балів. Дівчина має високі показники і з інших предметів: з фізики — 196, англійської мови — 189. До речі, Тетяна не єдина, хто в її класі досяг високих результатів з вивчення цієї дисципліни. По 195 балів набрали Яна Колб та Іванна Демчук, 192 бали — в Романа Камінського.
Учителька математики Оксана Мала навчала дітей цьому предмету з п’ятого класу. Говорить: у класі навчалося 29 учнів і всі склали ЗНО з математики на високі бали. І це не випадково, адже у школі вони мали по дев’ять годин математики на тиждень.
Цей предмет став для багатьох улюбленим і визначив їх подальший життєвий шлях. Так, Тетяна Соколова планує вивчати комп’ютерні науки в одному з вишів Львова.
Як вважає вчитель математики цих юних вундеркіндів Оксана Мала, написати тест на 200 балів — нелегко, адже виконання завдань упродовж 3,5 години втомлює, і ніхто з дітей не застрахований від механічної помилки. Цьому педагогу слід аплодувати за її результативну роботу.
Зазначимо: на Волині троє випускників склали зовнішнє незалежне оцінювання з математики на 200 балів. А загалом з цифрами у нас «дружить» мало школярів. Хоча любов до точних наук розвивають і заохочують в усіх розвинених країнах. Це визначає, якщо хочете, їх потенціал. Тож, можливо, варто переглянути програми і збільшити кількість уроків математики в середній школі. Слід ввести і диференційовану оплату вчителів математики, стимулюючи їх за якісну підготовку учнів, а з декого, у кого результати близькі до нульових, спитати за недоліки в роботі. До речі, це саме стосується фізики та хімії.
Луцьк.