Найпотужніший на колишньому радянському просторі автобусний завод розпродують з молотка.
Нагадаємо, що у 2001-му 70% акцій ЛАЗу за 27 млн грн придбав громадянин Росії Ігор Чуркін — і відтоді виробництво автобусів стало скорочуватися і занепадати. Устаткування розпродали, метал вирізали. У 2014-му Господарський суд Львівської області визнав підприємство банкрутом. Схоже, завод викупили, щоб знищити...
З аукціону продали лише частину боргів на суму 76 млн грн. Переможцем стала компанія «Капітал-фінанс», яка запропонувала найвищу ціну — понад 170 млн грн. Купівля цього боргу дозволить користуватися майном заводу, який нічого не виробляє і нищиться.
«Доводжу до відома потенційних інвесторів, що на території заводу потрібно відновити промислове виробництво. Про жодну забудову йтися не може — це позиція міста. Ми не дозволимо змінити цільове призначення земельних ділянок», — прокоментував ситуацію міський голова Львова Андрій Садовий. Він вважає, що обласному центру потрібні високооплачувані робочі місця. Місто має великий потенціал у машинобудуванні та може випускати трамваї, тролейбуси, електромобілі.
Незважаючи на те, що з ЛАЗу вивезли дороге обладнання, але зберігся кадровий потенціал і хороші традиції. У кращі часи з конвеєра підприємства сходило до 14 тисяч автобусів на рік...
Львівська область.