У країні з населенням 10 мільйонів виготовили в 2020-му 2,6 млн велосипедів. Таку цифру наводять місцеві ЗМІ з посиланням на інформацію Євростату від 20 липня нинішнього року. Але це не означає, що майже кожен п’ятий у країні крутить педалі.
Аналіз даних Євростату свідчить, що португальці за виробництвом велосипедів випередили Італію (2,1 млн одиниць у 2020-му), Німеччину (майже 1,3 млн) та Польщу (1,09 млн). Загалом названі чотири країни — Португалія, Італія, Німеччина і Польща — передали в торгівлю 58% двоколісних безмоторних транспортних засобів від загальної кількості вироблених у ЄС.
Тим часом число новеньких двоколісних для дорослих і дітей у Євросоюзі збільшилося проти 2019 року на 1,2 відсотка. Однак є країни, в яких таке виробництво не викликає інтересу. Найменше уваги йому приділяють у Данії. За інформацією Євростату, в цій країні виготовили торік тільки 1546 велосипедів. Не популярне воно також у Хорватії, Фінляндії, Греції.
Хоч як дивно, Португалію теж не можна назвати країною велосипедів. Навіть у великих містах, зокрема, столиці Лісабоні, Порто чи Бразі, не побачиш на вулицях багато велосипедистів. Це пояснюється тим, що більшість своєї двоколісної продукції країна експортує, зокрема, найближчим сусідам — іспанцям, а також до інших держав ЄС.
Брага.