Про це заявив народний депутат України Дмитро Кисилевський (на знімку) після підписання Президентом України Володимиром Зеленським у цей день закону про локалізацію. І тепер під час держзакупівель продукції машинобудування обов’язковою буде наявність не менш як 10 відсотків української складової. Щорічно цей показник збільшуватиметься на 5 відсотків, поки не досягне 40.
«Хочеш продати Україні трамвай, автобус або локомотив — побудуй виробництво в нашій країні або розмісти замовлення на українському промисловому підприємстві», — зазначає депутат.
Він вважає, що створення 64 тисяч нових робочих місць і зростання ВВП країни на 4,2 відсотка в середньостроковій перспективі є вкрай важливими ефектами, які очікуються від набрання чинності законом. Але ще важливіше — це початок перезавантаження державної промислової політики. Підтримка закону в Верховній Раді конституційною більшістю показує, що наша промисловість все-таки має шанс адекватної підтримки з боку влади.
«Перемога стала можлива завдяки не лише політикам та експертам, а й кожному із 150 тисяч робітників промислових підприємств, що підписалися під зверненням із проханням ухвалити закон про локалізацію. Ці підписи відіграли роль перед голосуванням. Попереду ще робота — уряд розробить механізм застосування вимог із локалізації під час держзакупівель. Сподіваюся, на це піде не більш як декілька місяців», — підкреслив Дмитро Кисилевський.
Дніпропетровська область.
Фото з відкритих джерел.