Міністерство закордонних справ висловило рішучий протест у зв’язку з цим. А командування ВМС ЗСУ заявило, що перекриття Росією районів Азовського і Чорного морів загрожує суверенним правам нашої держави у виключній морській економічній зоні та є порушенням Конвенції ООН з морського права. Завдяки розголосу цього факту, зусиллям української сторони та реакції партнерів одразу вдалося зняти блокаду в Азовському морі.
Учора Міністерство інфраструктури України повідомило, що для безпечного заходу торговельних суден в українські порти визначений морський коридор з підтвердженою глибиною на рівні 15—22,5 м, який дає змогу оминати зону незаконних військових навчань Російської Федерації, повідомляє Міністерство інфраструктури України.
«Спеціальні судна ДУ «Держгідрографія» в рекордні строки провели 450 кілометрів лінійної зйомки структури дна в районі Дністровської банки. Дослідження підтвердили безпечність для судноплавства морського коридору між західною межею району незаконних навчань РФ та Дністровською банкою», — ідеться у повідомленні.
За словами міністра інфраструктури Олександра Кубракова, завдяки спільним зусиллям і швидкому реагуванню не допущене блокування роботи чорноморських портів. Він запевнив: коридор гарантує суднам безпечний прохід Одеською затокою і минулої доби там фіксували безперебійний трафік торговельних суден.
ДУ «Держгідрографія» провела позапланові промірні роботи в районі Дунайської банки. Мінінфраструктури України рекомендувало цей маршрут для торговельних суден, завдяки чому українські порти працювали у штатному режимі. Балкер MV Melia став першим, але не єдиним судном типу «Panamax», який вдало пройшов новим шляхом з порту «Южний».