Домовлено про запуск низки проектів сумарною вартістю понад 100 млн доларів.
Зокрема, йдеться про реконструкцію наявних та будівництво нових причалів, а також розширення підхідних залізничних колій. Це забезпечить підвищення вантажообігу порту та надходжень від портових зборів.
«Сьогодні ми дійшли попередньої згоди щодо реалізації державно-приватного партнерства в оновленні гідротехнічної, складської та залізничної інфраструктури порту. Й інвестор, і держава мають спільну мету — створити сучасні портові потужності під гарантію зростання вантажообігу.
Наразі розпочинається розробка проектної документації та оцінка інвестицій. І вже у другому кварталі цього року плануємо виходити на підписання взаємних зобов’язань держави та приватного інвестора», — прокоментував міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.
Міжнародний партнер України є провідним експортером сільськогосподарської продукції та одним з найбільших приватних портових операторів, що сьогодні забезпечує майже 40% вантажопотоку ДП «МТП «Чорноморськ». За 10 років роботи компанія збільшила експорт у 2,5 раза. Минулого року причали та припортова інфраструктура прийняли 10,2 млн тонн зернових, середній рівень завантаженості наявної портової інфраструктури становив 92%.
У планах — подальше збільшення вантажопотоку, проте це потребує розширення пропускної потужності портової інфраструктури. Компанія та АМПУ зацікавлені в реконструкції наявних та будівництві нових причалів, а також розширенні підхідних залізничних колій. Зокрема, це забезпечить можливість обробки сучасних суден.
Нагадаємо, що Адміністрація морських портів України завершила днопоглиблення 1-го ковша акваторії Сухого лиману до 15 метрів. Це забезпечить безперешкодний підхід суден типу Panamax із дедвейтом до 100 тис. тонн.