У середньому це близько 750 дзвінків щодня. Про це інформує Міністерство юстиції України.
Найчастіше люди, які телефонують до контакт-центру, запитують про:
- – отримання довідки внутрішньо переміщеної особи;
- – призов військовозобов’язаних осіб, відстрочку та бронювання;
- – гуманітарну, соціальну та іншу допомогу;
- – правила виїзду за кордон;
- – стягнення аліментів під час війни.
Як зазначають юристи, що працюють у контакт-центрі системи БПД, основною відмінністю теперішніх звернень від тих, що були у довоєнні часи, є розуміння того, що сьогодні від консультацій може залежати не просто розв’язання правової проблеми, але й безпека та життя людини. Ось лише одна з історій, з якими щодня стикаються оператори.
Приблизно на третьому тижні війни надійшов дзвінок від військовослужбовця Збройних Сил України, який перебував у зоні активних бойових дій. Чоловік хотів укласти шлюб зі своєю коханою, яка на той момент перебувала за кордоном, щоб у разі його смерті вона могла отримати грошову компенсацію.
«Я відповіла йому, що перетелефоную через декілька хвилин, адже питання це складне. Чули б ви його слова:
«Перетелефонуйте, будь ласка, якомога швидше, бо я не впевнений, що за годину ще буду живим. Я дуже чекатиму на ваш дзвінок».
Він чекав мого дзвінка так, як ніхто до цього. Як тут не заплакати?», – згадує юристка Львівського бюро правової допомоги №1 Ірина Сабадаш.
Більше про роботу Єдиного контакт-центру системи БПД читайте на сайт за посилання.
«Голос України»