У Кременчуці, на Крюківському вагонобудівному заводі, відбувся мітинг на підтримку дій Президента й уряду щодо перенесення термінів підписання Угоди про асоціацію з Євросоюзом. Кількасот працівників підприємства зібралися у цеху пасажирського вагонобудування. Промовці, серед яких були директор із персоналу та соціальних питань Сергій Мельник, голова профкому Віталій Хилобоченко, інженер Зінаїда Проценко, робітник Андрій Кінаш та інші, наголошували на тому, що вже зараз підприємство залишилося фактично без замовлень.

Підприємству, на якому працює понад дев’ять тисяч чоловік, загрожують масові скорочення. Зменшуватиметься і зарплата, середній рівень якої до останнього часу становив понад чотири тисячі гривень. Хто від цього виграє?

Аналогічні думки про потребу відтермінування асоціації з Євросоюзом пролунали на зустрічі міського голови Олега Бабаєва та народного депутата України від Кременчука Юрія Шаповалова з керівниками провідних місцевих машинобудівних підприємств, на яких загалом працює 18 тисяч чоловік. Про це з тривогою і надією на розуміння ситуації представниками всіх гілок влади говорили президент ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» Володимир Приходько, голови наглядових рад ПАТ «Кредмаш» і ПАТ «Кременчуцький колісний завод» Микола Данилейко та Геннадій Леготкін, генеральний директор ПАТ «АвтоКрАЗ» Роман Черняк та інші. Промисловці зазначали, що понад 70 відсотків продукції шести найбільших підприємств наддніпрянського міста експортуються сьогодні у країни Митного союзу, й тільки 0,7 відсотка — у держави ЄС. Не зважати на такі пропорції, на переконання учасників зустрічі, можна лише в тому випадку, коли свідомо хочеш «добити» машинобудівну галузь країни.

Полтавська область.