Про це інформує прес-служба Антимонопольного комітету України.
При цьому дані, що надходять, є суперечливими. З одного боку, начебто пальне наявне на ринку у достатніх обсягах, а з другого, ми спостерігаємо, що окремі оператори не здійснюють реалізацію продукції через роздрібну мережу АЗС, а там, де продажі відбуваються, черги можуть досягати «декількох кілометрів».
Тож Антимонопольний комітет розпочав дослідження щодо дотримання суб’єктами господарювання на ринку роздрібної реалізації пального вимог законодавства про захист економічної конкуренції.
Мета – з’ясувати, чи були/є об’єктивні причини для критичної ситуації, що склалась на ринках роздрібної реалізації пального, зокрема щодо обмеження пропозиції протягом квітня–травня 2022 року, чи криза могла бути спричинена змовою найбільших гравців ринку.
Першим заходом у рамках дослідження стала робоча зустріч з представниками найбільших мереж автозаправних станцій в Україні, яка відбулась 12 травня в АМКУ.
Заступниця голови АМКУ – державна уповноважена Анжеліка Коноплянко (на знімку) під час зустрічі повідомила про початок дослідження та висловила сподівання, що суб’єкти господарювання, розуміючи важливість питання, співпрацюватимуть з комітетом.
«Наша мета – у стислі терміни з’ясувати причини виникнення дефіциту на ринку пального та дати суспільству об’єктивну, неупереджену картину щодо цієї ситуації», - зазначила Анжеліка Коноплянко.
У свою чергу під час зустрічі представники бізнесу коротко розповіли про ситуацію у галузі та проблеми, які, за їхніми словами, заважають швидко розв'язати проблему з дефіцитом пального. Йшлося, зокрема, про неможливість швидкої перебудови логістичних ланцюжків за кордоном під потреби українського ринку та державне регулювання цін на пальне. Також вони висловили готовність надавати інформацію та сприяти роботі комітету, інформує прес-служба Антимонопольного комітету України на своїй сторінці у соцмережі.
«Голос України».