Це становить приблизно 40% від довоєнного показника.
Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін під час брифінгу.
Так, до війни «Укрзалізниця» вантажила в середньому 700 тис. тонн вантажів на добу. У перші дні війни цей показник скоротився до 150 тис. тонн. Уже в березні вдалося щодоби вантажити 250 тис. тонн, у квітні — 295 тис. тонн, а від початку травня — 300-310 тис. тонн. Найбільше зростання фіксується у перевезенні зерна — плюс 86%. Крім того, вдвічі виросли показники перевезень будівельних матеріалів.
«До війни Україна експортувала майже 50 млн тонн зерна на рік. Ми усвідомлюємо, що подальший експортний потенціал України залежить від залізниці, тому докладаємо максимум зусиль, щоб переорієнтувати експорт до ЄС та Бессарабії, де є два порти», — зазначив Олександр Камишін.
Він також наголосив, що залізничники зроблять усе можливе, щоб вантажі не затримувалася через залізницю.
«Українська залізниця готова до переорієнтації перевезень з портів півдня України до західних переходів з країнами ЄС. На жаль, сусідні країни не були готові до таких обсягів, але робота триває й обсяги збільшуватимуться», — резюмував Олександр Камишін.
Про це інформує національний перевізник вантажів та пасажирів «Укрзалізниця» на особистій сторінці у соцмережі.