Кошти призначаються для гарантування безпеки судноплавства в акваторії українських портів у Дунайському регіоні та перевезень залізничним транспортом і зберігатимуться на умовному рахунку зберігання коштів (ексроу-рахунок) Міністерства інфраструктури України та, за потреби, надаватимуться для відшкодування збитків, завданих внаслідок агресії росії проти України.

«В умовах блокади усіх морських портів України значно зросло навантаження на українські дунайські порти та залізницю.

Держава зацікавлена у збільшенні вантажопотоку та відповідно роботі бізнесу в регіоні. Ми беремо на себе частину ризиків, щоб стимулювати компанії надавати іноземні судна та рухомий залізничний склад для збільшення імпортно-експортних перевезень.

Завдяки прийнятому рішенню перевізники, яким відмовили у страхуванні ризиків, зможуть отримати необхідні фінансові гарантії. Очікуємо, що завдяки цьому ми зможемо істотно наростити обсяги перевезень», — заявив міністр інфраструктури Александр Кубраков.

Скористатися таким механізмом зможуть:

– власники та/або оператори рухомого складу, який перебуває на території України та допущений до обігу залізницями колії європейського стандарту (1435 міліметрів)

– фрахтувальники, оператори та/або власники морських суден та суден внутрішнього плавання, що перебувають в акваторії українських портів в Дунайському регіоні та ходять під прапором України або під прапорами іноземних держав.

Нині завершується робота над узгодженням усіх деталей механізму фінансового забезпечення, щоб процес надання гарантій був максимально прозорим та зрозумілим, – інформує прес-служба Міністерства інфраструктури України на власній сторінці у соціальній мережі.

Нагадаємо

Аналогічний механізм страхування Міністерство інфраструктури створило в лютому для забезпечення безпеки авіаперельотів. Завдяки цьому перевізники змогли надалі виконувати авіарейси всередині країни та на інші напрямки в напружених безпекових умовах, які передували повномасштабному вторгненню росії.

«Голос України».