Про це інформує Міністерство енергетики України на власній сторінці у Фейсбуці.

Згідно з технологією панелі розміщуються на шпалах між рейками. Нині тривають дослідження функціонування системи.

У компанії підрахували, що сонячні батареї посеред залізничної колії можуть генерувати стільки само енергії, як п'ять атомних станцій. Зокрема, на кожному кілометрі залізниці може вироблятися 100 кіловатів електроенергії, а оскільки протяжність залізниці Deutsche Bahn становить 60 000 км, то кількість виробленої електроенергії може дорівнюватись роботі п'яти атомних станцій.

Поки що не зрозуміло, наскільки ідея підходить для постійного використання. Наприклад, невідомо, якою буде амортизація сонячних панелей через постійний рух поїздів над ними.

Експерти бачать і додаткові практичні проблеми. Зокрема, Ульріх Машек, професор техніки безпеки дорожнього руху Технічного університету Дрездена, зазначає, що баласт на дорожньому полотні необхідно буде регулярно ущільнювати.

"Голос України".

Фото з Фейсбук-сторінки Міненерго.