Про це інформує Державне агентство автомобільних доріг України на власній сторінці в мережі Фейсбук.

Система є складовою платформи для побудови інформаційно-аналітичних, звітних та моніторингових систем "E-Road". Усі без винятку звернення автоматично скеровуватимуться до Служб автомобільних доріг в областях та відповідальних підрядних організацій, які обслуговують заявлену ділянку дороги.

Жоден дзвінок не залишається без відповіді. Роз'яснення по суті звернення надаються або одразу, або ж після опрацювання заявки відповідальною особою.

"Ми прагнемо вдосконалити та покращити комунікацію з користувачами доріг. Завдяки єдиному контакт-центру усі звернення обробляються за єдиним алгоритмом, а запис розмови у CRM-системі надасть можливість всебічно контролювати роботу диспетчерів. Сьогодні ця система працює в тестовому режимі, та невдовзі запрацює на повну", - каже перший заступник голови Укравтодору Андрій Івко.

Узимку під час несприятливих погодних умов і високого навантаження на контакт-центр Укравтодору вхідні дзвінки будуть автоматично перенаправлятись на відповідну Службу автомобільних доріг у відповідній області.

"Сьогодні існує єдиний номер телефону для звернень, але в майбутньому задля підвищення комфортності заявників можливості CRM-системи будуть розширені, а саме - запроваджено додаткові канали комунікації, чат-боти, месенджери, мобільний додаток тощо", - роз'яснює заступник голови Укравтодору з питань цифрового розвитку, цифрових трансформаціи? і цифровізаціі? Роман Комендант.

Крім цього диспетчери контакт-центру зможуть проконсультувати громадян з приводу будь-яких запланованих ремонтних робіт доріг загального користування державного значення. Вся інформація щодо планових ремонтів та будівництва нових доріг міститься в платформі для побудови інформаційно-аналітичних, звітних та моніторингових систем "E-Road".

Номер телефону для звернень Укравтодору: +38 067 400 60 80.

За матеріалами прес-служби Укравтодору.