За маршрутом Київ — Рівне — Луцьк курсуватиме двоповерховий поїзд виробництва чеської компанії Skoda.

Зі столиці потяг вирушатиме щодня, крім середи, о 07:25, в Рівне прибуватиме об 11:54, а до Луцька — о 13:12. У зворотному напрямку поїзд відправлятиметься щодня, крім середи. Вирушатиме з Луцька о 15:20, з Рівного — о 16:25 та прибуватиме до Києва о 20:42.

Запуск нового рейсу прокоментував народний депутат України, заступник голови Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Володимир Крейденко.

— Варто віддати належне керівництву і працівникам «Укрзалізниці», які, незважаючи на військову агресію росії та загальний скрутний економічний стан, в якому перебуває наша держава, знаходять можливості працювати над оновленням рухомого складу потягів і приміського, і міжрегіонального сполучення. Що ж стосується цього маршруту, то це перший саме швидкісний маршрут, який з’єднав Рівне та Луцьк зі столицею України, — зазначив народний депутат. І додав, що це вже другий двоповерховий поїзд Skoda EJ 675 Elephant, який був відремонтований «Укрзалізницею».

— Перший був відновлений та запущений наприкінці минулого року і наразі курсує з Києва до Чернігова, — пояснює Володимир Крейденко. — Обидва потяги, які можуть перевозити 623 особи, були придбані «Укрзалізницею» ще в рамках підготовки до футбольного чемпіонату Євро-2012. Якийсь час вони курсували за маршрутами Харків — Генічеськ, Харків — Вінниця, Харків — Київ, Тернопіль — Київ, однак були зняті з експлуатації та простоювали п’ять років, оскільки потребували значного ремонту. Тепер, після капітального відновлення із залученням чеських фахівців, ці поїзди знову вийшли на маршрути.

— Незважаючи на таку гарну ініціативу із запуском маршруту Київ —Рівне — Луцьк, є деякі нюанси, які у найближчому майбутньому можуть спричинити скасування курсування цього потяга через низький пасажиропотік на цих напрямках та, відповідно, низьку рентабельність. Це спричинено незручним графіком і малою кількість транзитних зупинок.

— Імовірно, рейс із Луцька о 15:20 та з Рівного о 16:23 матиме деякий попит, але з Києва поїзд відправлятиметься майже порожнім. Наразі поїзд, окрім Рівного, на своєму маршруті зупиняється лише у Шепетівці та Ківерцях.

Однак викликає питання, чому проігноровані, наприклад, такі вузлові станції, як Фастів, Бердичів, Полонне, Славута чи Здолбунів. Ці станції разом могли б забезпечити рейс не менш як сотнею пасажирів додатково.

Зважаючи на це, складається враження, що це залізничне сполучення було сформоване без належного аналізу, — вказує на недоліки нового міжрегіонального залізничного маршруту Володимир Крейденко (на знімку).

— Оскільки цей маршрут є тестовим, маю надію, що його можна буде дещо відкоригувати, щоб потяг не курсував порожнім, а більше пасажирів мали змогу подорожувати зручно та з комфортом. Я обов’язково порушу це питання перед керівництвом «Укрзалізниці», — обіцяє народний обранець Володимир Крейденко.

Вл. інф.

Фото rada.gov.ua.