Розпочато будівництво нового двоколійного залізничного тунелю на перегоні Бескид—Скотарське, який пролягає через Бескидський хребет Карпат на межі Львівської та Закарпатської областей. На урочистих заходах побували голови облдержадміністрацій Закарпаття й Галичини Олександр Ледида й Олег Сало, а також керівник Львівської залізниці Богдан Піх.

На підготовчі роботи було витрачено 122 мільйони гривень: зведено під’їзні дороги, мережі електропостачання, від’їзні колії. Для робітників, які працюють на об’єкті, збудовано гуртожиток і їдальню, а також адмінкорпус.

— Новий тунель дасть змогу вдвічі збільшити кількість поїздів і на третину скоротити час їх перебування в дорозі. Під час прокладення у навколишніх селах реалізовуватимуть соціальні проекти, проводитимуть ремонт і будівництво доріг, іншої інфраструктури, — зазначив Олександр Ледида.

— Стартувало будівництво наймасштабнішого інвестиційного проекту для двох західних областей та Львівської залізниці, яка обслуговує сім регіонів. Понад два мільярди гривень буде залучено на виконання робіт. Завершити плануємо у 2016 році, — сказав Богдан Піх.

Нагадаємо, що перший Бескидський тунель, споруджений за часів Австро-Угорської імперії генієм італійських інженерів і трудом місцевого населення, півтора століття служив вірою і правдою усім європейським товаровиробникам, пережив дві світові війни, кілька держав-власниць. Він діятиме й надалі. А новий — довжиною майже 1,8 кілометра — проляже за тридцять метрів від старого на глибині 182 метри від поверхні Бескидського хребта, але, зрозуміло, буде обладнаний за сучасними технологіями. Щоб забезпечити пересування персоналу та можливість евакуації пасажирів в екстрених ситуаціях, між старим та новим тунелями зведуть три переходи.

Воловецький район 

Закарпатської області.

Будівництво розпочато.

 

Фото надане прес-центром облдержадміністрації.