За словами начальника Рівненської ОВА Віталія Коваля, на зустрічах із бізнесом до нього часто звертаються підприємці, які нарікають на великі черги на кордоні з Польщею під час експорту продукції. Причина — низька пропускна здатність переходів через невідповідність широкої української і вузької європейської залізничних колій.
Одним із виходів із ситуації є будівництво перевантажувальних комплексів у Польщі. Адже в них є два залізничні напрямки із широкими коліями. І будівництво таких баз спільно з польськими партнерами дасть змогу вирішити проблему, а та-кож збільшить конкурентоспро-можність української продукції. У тому числі вирощеної та виготовленої на Рівненщині.
«Наші польські колеги представили три варіанти земельних ділянок від 6 до 13 гектарів, де проходить широка залізнична колія. Працюємо далі над пошуком інвесторів. Невдовзі презентуємо пропозиції Люблінського воєводства для бізнесу Рівненщини», — підсумував Віталій Коваль.