Підприємство, створене 20 років тому, нині об’єднує понад 100 розробників. 90% своїх послуг Solution Mentors надає на ринках США та Європи. Фахівці пропонують послуги з розробки програмного забезпечення. Експертиза компанії пов’язана з рішеннями для вдосконалення документообігу, мультиканальних контакт-центрів, банківської сфери, покращення цифрової безпеки у роботі фірм та захисту інформації.
«Ми особливо вдячні нашим іноземним клієнтам, які не припинили з нами співпрацювати. З перших днів війни, коли десятки наших працівників виїжджали з небезпечних міст, партнери з розумінням поставилися до цих викликів: частина людей не могла працювати, шукала житло, перевозила свої родини. У 2014 році ми вже залишали Краматорськ та відкривали офіси у Києві та Мукачеві, і цей досвід знадобився й нині», — розповідає керівник ІТ-компанії Solution Mentors Данило Третяков.
Комунікаційну підтримку під час релокації компанії краматорцям надавав Проект USAID «Економічна підтримка України». Попри переїзди, пошуки житла та інші виклики свою роботу ІТ-компанія не припиняла, і програмісти продовжували надавати послуги іноземним замовникам.
Нещодавно краматорська фірма, яка є одним із засновників ІТ-кластера «Донеччина», взяла участь у найбільшій конференції Східної Європи, що відбулася в «IT Arena» у Львові. Проект USAID «Економічна підтримка України» оплатив участь представників десяти кластерів із різних регіонів України.
Під час дводенного заходу керівник відділу маркетингу та продажів компанії Solution Mentors Євген Чевічалов у спілкуванні з представниками ІТ-спільноти з різних регіонів України та світу дізнавався про напрями й перспективи, за якими рухаються колеги, та про новації, над якими вони працюватимуть.
«Було цікаво почути, як ІТ-кластери взаємодіють, як у них налагоджена комунікація всередині та ззовні, та й познайомитися з колегами. Сподіваюся, що після цього можуть виникнути спільні проекти. У нас уже є ідеї щодо співпраці з Маріупольським ІТ-кластером, який нині у Мукачеві має простір для навчання молоді ІТ-спеціальностей», — зазначив Євген Чевічалов.
Учасники ІТ-конференції говорили й про навчання фахівців для цифрової галузі. До початку повномасштабної російської агресії ІТ-кластер «Донеччина» збирався створити у Краматорську навчальний центр, де готували б фахівців для потреб ІТ-компаній. Нині ця ідея не втрачає актуальності, лише змінилася локація.
«В ІТ-компаніях існує постійна потреба у підготовці кадрів. Саме тому два роки тому за сприяння Проекту USAID «Економічна підтримка України» ми створили кластер. Планувалося, що однією з його задач буде саме підготовка ІТ-фахівців. Тож нині ми подали грантову заявку на відкриття такого центру у Мукачеві. Якщо вдасться цю ідею реалізувати, то згодом, після перемоги України, зможемо масштабувати її у різних містах та регіонах країни. Аби реалізувати задумане, подали грантову заявку Проекту USAID на створення такого центру. Нині ми бачимо, що попит на ІТ-фахівців і далі зростає. Підготувати тестувальника можна за кілька місяців, а в подальшому компанія продовжуватиме його навчання», — каже Данило Третяков.
Нині Проект USAID організовує безплатні бізнес-тренінги для працівників компанії та планує орендувати офісне приміщення для потреб кластера, який зможе проводити зустрічі з партнерами та планувати свою роботу.
Фахівці Solution Mentors заявили також про готовність безоплатно створити чат-бот для волонтерських організацій та громадських об’єднань, які сьогодні допомагають внутрішньо переміщеним особам і Українському війську та потребують постійної комунікації з людьми й швидкої обробки інформації.
«Ми готові створити такий чат-бот безплатно для тих волонтерських або громадських організацій, у яких є потреба в автоматизації комунікаційних процесів, — пропонує пан Данило. —
Спілкуючись із волонтерами, ми дізнаємося про низку незручностей, які є нині, коли люди заповнюють безліч гугл-форм, звертаються до фондів чи благодійних організацій у соцмережах щодо вирішення своїх питань. Подальша обробка фахівцями цієї інформації забирає багато часу. Водночас, маючи досвід у цих напрямах роботи, ми готові допомогти. Якщо досі збирання такої інформації у телефонному режимі бувало тривалим, а лінії — перевантаженими, то чат-бот дасть змогу обробляти заявки автоматизовано. Його використання набагато пришвидшить роботу, і зрештою — розв’яже проблему із втратою деяких запитів, що іноді трапляється».
Проект USAID «Економічна підтримка України».
Фото зі сторінки Проекту USAID «Економічна підтримка України» у Фейсбуці.