Ці нові состави розвивають швидкість до 320 кілометрів на годину (ті, що «бігають» нині, — 300 км/год.).

Вони курсуватимуть здебільшого спеціальними «швидкісними трасами» — спочатку між Дортмундом, Кельном, Штутгартом і Мюнхеном. А в 2024 році плановано встановити сполучення із Брюсселем та Амстердамом. Ці потяги буде представлено в розкладі Deutsche Bahn 11 грудня.

Зовні нові вагони, споруджені компанією Siemens, мають практично такий само вигляд, як і моделі ICE 3, котра нині у вжитку. Основні поліпшення, котрих вони зазнали, дуже добре видно всередині, заявили представники Deutsche Bahn. Передусім це краще освітлення, мобільні радіопрозорі вікнами та місця, де можна поставити по вісім велосипедів. Крім того, в них споруджено платформи для швидкого піднімання, що полегшить посадку для людей з обмеженими можливостями і тих, які пересуваються на інвалідних візках.

Deutsche Bahn замовила у виробника Siemens загалом 73 потяги ICE 3neo, чотири з яких уже постачено, йдеться у заяві залізничників. Останній має бути доправлений замовнику не пізніше 2029 року. Вартість одного состава становить приблизно 2,5 млрд євро.

«Потяги нам необхідні терміново, — розповідає член правління Deutsche Bahn з пасажирських перевезень Міхаель Петерсон. — Адже надійність у нас нині не на висоті, тому слід вживати заходів для поліпшення ситуації». Концерн зараз працює над модернізацією залізничної системи. Бувають затримки графіків руху, зміни маршрутів, а подекуди й скасування їх.

За словами Петерсона, на додаток до нових ICE 3neo, рухомий склад компанії поповниться також 140 потягами ICE 4, які розвивають трохи меншу швидкість. А до кінця цього десятиріччя в мережу має надійти понад 450 потягів ICE — на 100 більше, ніж працює нині.

Берлін.