На першому етапі експлуатації сучасна техніка дозволить завантажувати судно зерном із швидкістю майже 800 тонн на годину. А на другому етапі плановано збільшити продуктивність удвічі — приблизно до 1600 тонн. Швидкість вивантаження зерна з автотранспорту — 800 тонн на годину, а із залізничних вагонів — 400 тонн. При цьому техніка, яку встановлять на терміналі, дасть змогу всі розвантажувальні та навантажувальні операції виконувати одночасно. І простої машин та суден у порту значно скоротяться.
Портовий оператор Socep планує завершити другий етап інвестиційного розвитку вже наприкінці літа 2024 року. Romania Insider нагадує, що Констанца — найближчий до України морський порт на Чорному морі. Й за необхідності вона зможе користуватися послугами портового оператора Socep.