«Компанія створювалась 13 років тому як сервісний центр для обслуговування чеської системи керування тролейбусами Cegelec. Але з того часу дійшла до проектування і виробництва власної техніки, — розповідає парламентарій. —  Спрощено: компанія купує кузов тролейбуса та встановлює в нього свою систему керування, електроніку та акумуляторні батареї. Батареї вони теж збирають самі. Сьогодні «Політехносервіс» може робити тролейбуси із запасом автономного ходу до 30 кілометрів. І це дуже практичний вид міського електротранспорту, адже не потребує тривалої зарядки, як електробус, і менше залежить від контактної мережі, як тролейбус.

Раніше PTS закуповував рами тролейбусів в Білорусі, але ще до війни переорієнтувався на Туреччину.

Окрім виробництва власних тролейбусів значною частиною бізнесу PTS є модернізація наявного парку електротранспорту. Маючи власну електроніку, систему керування і батареї, вони можуть дати нове життя і покращити експлуатаційні показники тролейбусам-пенсіонерам.

Приблизно половина працівників підприємства — інженери. Додана вартість компанії — в технологіях. Укотре переконався, що підприємство, яким володіє та управляє інженер, може здивувати.

В якості експерименту PTS склало власний кузов тролейбуса. Що є, в принципі, логічним. А от що реально вразило, то це воднева установка для тролейбуса. Не в кресленнях, а готова, зібрана в цеху. В ній водень перетворюється на електроенергію і заряджає батарею, яка живить тролейбус чи електробус. Якби не війна, такі машини вже, мабуть, перевозили б пасажирів в одному з українських міст.

Маємо робити все можливе для збереження і створення робочих місць в Україні, особливо для розвитку технічного потенціалу. Це економічний фронт. Тримаймо його!»