Про це розповів начальник столичного метрополітену Віктор Брагінський в одному з інтерв’ю.
Він також зазначив, що на темпи будівництва впливає поточна ситуація, адже бригади будівельників та всі, хто залучений до спорудження, під час повітряної тривоги мають бути у безпеці, до того ж за його словами, робочий процес уповільнює і нестабільне електропостачання.
Тому, каже Віктор Брагінський, нині дуже важко назвати чіткий термін закінчення робіт, «бо неможливо спрогнозувати навіть те, що буде завтра».
«Наразі генпідрядник зосередив роботу над тими дільницями, які вимагають першочергового виконання робіт. На відкритих ділянках є котловани, якщо їх залишити відкритими, то через щільне будівництво поруч вони просто можуть обвалитися», — додав начальник метрополітену.
Він наголосив, що насамперед необхідно «ліквідувати техногенну небезпеку» — закріпити вже збудовані тунелі та накрити їх. Потім потрібно перейти до будівництва другого тунелю від станції «Мостицька» до станції «Сирець».
«Один тунель між ними завдовжки 1249 метрів уже збудовано, тепер потрібно побудувати другий. Як і раніше, його будуватиме прохідницький щит «Галина», — додав Брагінський.
Вл. інф.