Про це інформує прес-служба національного перевізника вантажів та пасажирів на своєму офіційному інформаційному каналі у Фейсбуці.
Від початку року пасажири 1370 разів звертались до контактного центру з проханнями знайти загублені речі.
Номерні знаки для автомобіля, церковна шапка, дитячий горщик, тепловізор, рулон лінолеуму, медичний корсет, кінна амуніція, капи для зубів, апарат для вирощування насіння, шахова дошка - що тільки не знаходили у вагонах! - повідомляють залізничники.
Утім, найчастіше пасажири забувають у поїздах гаманці, іграшки, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники та ключі. Тому залізничники радять перед виходом з вагона зайвий раз провести "переоблік" саме цих речей у кишенях і валізах. Звісно, горщики теж краще перелічити, - закликає прес-служба "Укрзалізниці".
А якщо вже так сталося, що ви загубили в поїзді дуже важливу для вас річ, не хвилюйтеся, опишіть її за формою ось тут https://services.uz.gov.ua/lost-and-found або звертайтесь до контакт-центру "Укрзалізниці" за номером 0 800 503 111, залишайте повідомлення через форму зворотного зв'язку в застосунку, пишіть у Apple Messages, Telegram, Viber чи Facebook Messenger, - йдеться у повідомленні національного перевізника вантажів та пасажирів.