Відповідно до нього українські вчителі під час підвищення своєї кваліфікації зможуть набути умінь і навичок надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, — наголосила член Парламентського Комітету з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів Тетяна Циба.

«Ухваленим законом ми вносимо правку, щоб не менше 10% зі 150 годин, передбачених протягом п’яти років для підвищення кваліфікації вчителів, були перерозподілені на набуття нашими освітянами умінь і навичок як психолога. Тобто будь-який учитель зможе навчитися певних психологічних прийомів. Це пов’язано з тим, що в країні війна, від цього страждають і діти, і вчителі. Ми розуміємо, що більшість дітей, які вчаться в Україні, мають психологічні травми, стресові розлади. Якщо невчасно чи некоректно продіагностувати це, не надати їм допомогу хоча б на кризовому рівні, це може перерости у посттравматичний стресовий розлад і позначитися на житті дитини», — зазначила народний депутат.

За словами Тетяни Циби, зараз дуже важливо, щоб учителі, коли бачать дитину, помічають надто емоційну реакцію, чітко розуміли, чи це емоція притаманна віку, чи це наслідки стресових ситуацій.

«Також важливо, щоб учитель, наприклад, міг перебудувати свій урок та уникав травмуючих тем. Ми переконані, що законопроєкт дуже важливий. Крім того, самі вчителі, які зараз викладають, стверджують, що їм необхідні ці нові методики, щоб спілкуватися з дітьми у поточній ситуації», — наголосила народний депутат.

Прес-служба Апарату Верховної Ради України