Про це інформує прес-служба відомства на власній сторінці у Фейсбуці.
Упродовж січня-березня 2023 року фахівці Контакт-центру Фонду надали додзвонювачам 141 559 роз’яснень норм чинного законодавства та запропонували порядок подальших дій. За день, в середньому, консультанти опрацьовували понад 2 000 телефонних звернень.
Співгромадян, які телефонували до Контакт-центру переважно, цікавили питання щодо:
порядку призначення, виплати житлових субсидій та страхових виплат;
порядку подання роботодавцями заяв-розрахунків через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України;
умов призначення та виплати пенсій під час воєнного стану;
індексації пенсій з 1 березня 2023 року;
виплати допомоги на поховання;
можливості дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;
е-лікарняних та е-трудових.
Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від жителів Києва (18,8%), Харківської (11,5%), Дніпропетровської (11,4%), Київської (5,3%), Полтавської (4,8%), Одеської (4,6%), Донецької (4,2%), Львівської (4,1%) та Запорізької (4,0%) областей.
Нагадаємо:
Оператори Контакт-центру надають консультації:
з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,
у суботу – з 8:00 до 14:00,
неділя – вихідний.
Номери телефонів Контакт-центру:
0-800-503-753
044-281-08-70
044-281-08-71
Фото з порталу ПФУ.