Про це інформує прес-служба відомства на власній сторінці у Фейсбуці.

Упродовж січня-березня 2023 року фахівці Контакт-центру Фонду надали додзвонювачам 141 559 роз’яснень норм чинного законодавства та запропонували порядок подальших дій. За день, в середньому, консультанти опрацьовували понад 2 000 телефонних звернень.

Співгромадян, які телефонували до Контакт-центру переважно, цікавили питання щодо:

порядку призначення, виплати житлових субсидій та страхових виплат;

порядку подання роботодавцями заяв-розрахунків через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України;

умов призначення та виплати пенсій під час воєнного стану;

індексації пенсій з 1 березня 2023 року;

виплати допомоги на поховання;

можливості дистанційного подання документів для призначення та перерахунку пенсій;

е-лікарняних та е-трудових.

Найчастіше дзвінки до Контакт-центру надходили від жителів Києва (18,8%),  Харківської (11,5%), Дніпропетровської (11,4%), Київської (5,3%), Полтавської (4,8%), Одеської (4,6%), Донецької (4,2%), Львівської (4,1%) та Запорізької (4,0%) областей.

Нагадаємо:

Оператори Контакт-центру надають консультації:

з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00,

у суботу – з 8:00 до 14:00,

неділя – вихідний.

Номери телефонів Контакт-центру:

0-800-503-753

044-281-08-70

044-281-08-71

Фото з порталу ПФУ.