«Я дуже радий, що попри всі суперечки ми все одно вийшли на текст проекту. Наше завдання — вийти на максимально чіткий, збалансований законопроект, головна мета якого — реально запрацювати. Тоді ми знімемо ці дискусії, «що, коли, з якого моменту, за що, яка відповідальність». Зникнуть різночитання поточних законодавчих норм. І тому дуже хочу подякувати робочій групі за проведену титанічну працю!» — наголосив голова комітету Сергій Бабак.
«Ідеться про класичну норму «гіпотеза—диспозиція—санкція», коли людина заходить у законопроект, бачить конкретний вид порушення (наприклад, фальсифікація), читає, що це таке, і у третій частині — яка відповідальність за неї передбачена. Таку норму ми обов’язково маємо чітко визначити, аби потім застосовувати на практиці», — зазначила Юлія Гришина, голова підкомітету з питань освіти Комітету з питань освіти, науки та інновацій.
У третій версії законопроекту, спільно на-працьованій науковцями, педагогами, представниками профільного комітету та Міністерства освіти і науки України, буде визначено норми, які можна застосувати для всіх освітніх ланок.
У такий спосіб, як повідомляє прес-служба Апарату Верховної Ради України, нівелюються проблеми продажу дисертацій, плагіату й неправомірного отримання наукових ступенів. Додатково це створює підґрунтя для надання якіснішої освіти в умовах дисципліни та дотримання академічної доброчесності.
Робочій групі надали час до понеділка, 21 серпня, для внесення необхідних корективів у законопроект, щоб зареєструвати його у Верховній Раді України.
Фото Андрія НЕСТЕРЕНКА.