Тож їхні автори отримають із місцевого бюджету по п'ятдесят тисяч гривень на розвиток власного бізнесу. При цьому йдеться про грантові кошти. Тобто такі, які не треба повертати. Водночас отримувачів грошей зі скарбниці громади зобов'язали вже через рік після підписання відповідних договорів прозвітувати про їхнє використання за призначенням.

Не тільки представників згаданої комісії особливо потішив той факт, що серед підтриманих підприємницьких ініціатив фактично половина є такими, що зорієнтовані на розвиток виробництва, зокрема сільськогосподарського. Та й інші пропонують переважно надання потрібних землякам послуг.

Це означає, що місцеві підприємці відходять від традиційних, але малопродуктивних і, м'яко кажучи, не вельми перспективних схем заробляння коштів за принципом: купив дешевше - продав дорожче... Деякі з них уже досягли помітних успіхів, їх знають не лише на Миргородщині.

Скажімо, першими у списку переможців конкурсу бізнес-планів стоїть ім'я та прізвище Марини Блонської (на знімку). Вона разом із чоловіком Олександром та іншими членами родини ще кілька років тому переїхала з Луганщини в село Вовнянка, що неподалік Миргорода. Подружжя створило тут козинячу ферму, яка продукує крафтові сири.

Смакові й інші якості останніх такі, що продукцію бренду "Садиба родини Блонських" уже знає ледь не кожен гурман-поціновувач таких делікатесів у Полтаві й не тільки... У громаді сподіваються, що системна підтримка місцевого малого підприємництва посприяє появі нових брендів, які прославлятимуть Миргородський край.

Фото зі сторінки "Садиба родини Блонських" у Фейсбуці.