Позавчора продавали квитки на відбірний матч чемпіонату світу-2014 Україна — Франція. Для вболівальників це була остання можливість побачити вирішальний поєдинок наживо. Щоб першим придбати перепустку на футбол, дехто провів поблизу «Олімпійського» дві доби. Як у нас приживається такий європейський досвід, побачив кореспондент «Голосу України» (на знімку).

Переважну частину квитків уже продали через Інтернет, тому до кас надійшло лише три тисячі перепусток. Натомість охочих придбати їх звичайним шляхом виявилося значно більше, що обумовило стометрові черги.

Ситуацію з експериментом з інтернет-продажу намагалися пояснити футбольні функціонери. Олег Шкрьоба, генеральний директор компанії «Україна Футбол Інтернешнл»:

— ФІФА та УЄФА не практикують так званий публічний продаж, а реалізацію всіх квиткових програм будують виключно через інтернет-ресурси...

Отже, для наших уболівальників зробили виняток. Мовляв, не в всіх є доступ до Інтернету. Хотіли, як краще, а вийшло...

Сергій Семак, генеральний директор державного концерну «Спортивні арени України»:

— Сподіваємося, що ми максимально поборемо проблему спекуляції.

Ці слова, та до Бога... 

До речі, керівництво концерну «Спортивні арени України» ще раніше звільнило всіх касирів на НСК «Олімпійський». 

Таке рішення — реакція на ситуацію зі зловживанням під час реалізації квитків на матч Україна — Англія. Отже, цього разу вболівальників обслуговували нові люди. Також відкрили максимальну кількість вікон. Одна особа могла придбати не більше чотирьох квитків. А ще працювала спеціальна каса для людей із обмеженими можливостями. Для них приготували 300 квитків...

Фото Андрія НЕСТЕРЕНКА.