Як зазначають на підприємстві, це перші практичні досягнення співпраці з австрійськими партнерами в рамках інноваційного проєкту «TransANT». І в цьому заслуга усього колективу, що був залучений до такого складного і багатостадійного процесу.

На захід, присвячений відправленню нової для заводу продукції, до підприємства завітали заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський та народний депутат України Ганна Лічман.

Депутати підкреслили, що подія стала доброю новиною не тільки для підприємства у Кам’янському, а й для десятків його партнерських підприємств, які дають роботу тисячам українців. Залізничні вагони Україна здатна виробляти практично зі 100-відсотковою локалізацією. З української руди виплавляють сталь, листовий прокат, з яких надалі виготовляють кузов, візки, підшипники, колісні пари, литво. Окремо всі ці товари сертифіковані для реалізації на ринку ЄС. Тож настав час постачати в Євросоюз і цілі вагони.

«Держава має максимально сприяти таким проектам, адже кожне замовлення на українські вагони або іншу складну продукцію машинобудування запускає довгий виробничий ланцюжок промислових підприємств. З таких ланцюжків і має складатись модернізована українська економіка з акцентом на переробку, а не на сировинний експорт», — упевнений Д. Кисилевський.

Дніпропетровська область.