У заході взяли участь народні депутати України, депутати Київської міської та Запорізької обласної ради, представник Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Міністерства соціальної політики, представники громадськості, експерти.

Мета заходу — вдосконалення законодавства України в сфері електронних звернень громадян.

«Стрімке зростання рівня доступу населення до мережі Інтернет та електронних засобів зв’язку створює сприятливі умови для використання сучасних технологій з метою комунікації громадян та держави. Водночас Закон України «Про звернення громадян» не враховує повною мірою сучасний рівень розвитку інформаційних технологій. Він не містить положень, які б чітко та однозначно регламентували порядок розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг, які подаються в електронній формі», — зазначив Сергій Штепа.

На круглому столі обговорювали законопроект реєстр. № 9607 «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» (щодо умов подання та розгляду звернень, в тому числі в електронній формі), спрямований на вдосконалення законодавчого регулювання направлення електронних звернень. Проектом закону встановлюється, що електронне звернення має надсилати особа, яка пройшла автентифікацію з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, або інших засобів ідентифікації, які дають змогу однозначно встановити особу заявника.

Під час заходу учасники обговорили питання вдосконалення нормативно-правової бази електронної взаємодії громадян, організацій та органів влади. Вони висловили зауваження та надали пропозиції з подальшого доопрацювання законопроекту, а також дійшли згоди щодо продовження конструктивного діалогу задля розвитку законодавства в цьому напрямку.

Цифровізуємо сферу звернень громадян!

Вл. інф.