Останнім часом у м’ясопереробній галузі Луганщини окреслилася тенденція до скорочення асортименту виробів з яловичини. Низька закупівельна вартість цього м’яса робить вирощування великої рогатої худоби малорентабельним, а значить — непривабливим бізнесом. У зв’язку із цим на засіданні обласної координаційної ради з питань розвитку АПК було вирішено, що виробник і переробник мають кооперуватися, об’єднувати зусилля, зіставляти потенціали, щоб у підсумку максимально задовольняти запити людей. Одними з перших ці рекомендації врахували на Луганському м’ясокомбінаті, розпочавши виробництво нових дієтичних продуктів з м’яса, вирощеного місцевими виробниками. «Таку політику ми маємо намір провадити й надалі, — заявила генеральний директор ПАТ «Луганський м’ясокомбінат» Тетяна Молчанова. — Якщо споживач зацікавлений у продукції з яловичини, — розширюватимемо асортиментну лінійку. А координаційна рада вже сьогодні реально допомагає домовитися з партнерами.