Як розповіли його ініціатори, вже зараз педагоги займаються з учнями у музейній кімнаті Вадима Сідура, бібліотеці української діаспори імені американського сенатора Джона Маккейна, Музеї історії Дніпра та Дніпровському художньому музеї.
«Виникла ідея оновити звичний шкільний урок у класі. Поєднати освітній процес із мистецьким простором, зокрема й музейним, аби максимально зацікавити учнів у здобутті знань. Якщо на початку проєкту було лише десять шкіл-учасниць, то нині вже приєдналося 35 закладів загальної середньої освіти — а це понад півтори тисячі учнів», — розповіла директор ліцею № 33 Лідія Яворенко.
Для десятикласників ліцею провели урок англійської у музейній кімнаті Вадима Сідура. Педагог вміло спрямувала освітню діяльність учнів та розповіла про мистецтво і життєвий шлях Вадима Сідура, який свого часу навчався саме у цьому закладі.
А у стінах Дніпровського художнього музею для дев’ятикласників гімназії № 65 провели урок, присвячений творчості письменниці Ольги Кобилянської та художниці Марії Башкірцевої. Аби поринути, наприклад, у XIX століття, застосували сучасні цифрові технології, штучний інтелект.
«Сподіваюся, моєму 9-му класу було цікаво. Цінність проєкту «ВМУЗЕЇ: (не) дрібниці на уроці» у тому, що попри складні часи в учнів Дніпра є гарна можливість долучатися до таких незвичних, інтерактивних занять не за шкільними партами, а в стінах мистецьких закладів», — вважає вчитель української мови і літератури Дар’я Лобан.
Дев’ятикласник Артем Фундурат каже, що такий формат навчання йому до душі: «Вчитель цікаво подала матеріал, була гарна нагода ознайомитися з картинами. Це не перший такий урок. Для нас проводили заняття і в Музеї історії Дніпра. Це цікаво та круто!».
Дніпропетровська область.