У центрі Хмельницького поштарі розташували ятку, в якій можна було оформити передплату на будь-яку газету чи журнал. Тут-таки видання представили свою друковану продукцію. Позмагатися за читача прийшли як регіональні, так і всеукраїнські часописи.

— Як правило, читачі обирають ту газету, яку вже давно знають і до якої звикли, — розповідають поштарі. — Тому ми й проводимо такі акції, щоб познайомити всіх із ширшим асортиментом, показати переваги того чи іншого друкованого видання. А головне — залучити до читання газет молоде покоління, яке надає перевагу електронним засобам масової інформації.

Нових прихильників шукав і «Голос України». Для тих, хто обирав нашу газету, були підготовані призи — різна рекламна і сувенірна продукція із логотипом газети.

Погода не сприяла масовості заходу — весь день йшов дощ. Тож треба бути по-справжньому закоханим у газету, щоб прийти і передплатити її. І таких знайшлося чимало.

Хмельницький.

Фото автора.