Цей проєкт передбачає вдосконалення залізничної мережі та розвиток колії 1 435 мм для забезпечення технологічної сумісності та підвищення пропускної спроможності залізничної інфраструктури. Його загальний бюджет — 85,91 млн євро, CEF надасть «Укрзалізниці» 42,95 млн євро. Відповідну проєктну заявку було схвалено координаційним комітетом програми 16 липня 2024 року. У межах зазначеної заявки планується реалізувати проєктування реконструкції споруд залізниці з впровадженням та будівництвом колії 1 435 мм на ділянках Чоп — Львів та Львів — Чернівці — Вадул-Сірет — держкордон.

Планується також розробити стратегію реконструкції Львівського залізничного вузла з урахуванням перспектив розширення залізничної мережі колії шириною 1 435 мм транс’європейської транспортної мережі (TEN-T) на території України.

Кошти підуть на проєктування та будівництво колії 1 435 мм з електрифікацією на дільниці Павлове-2/Матьовце — Ужгород та електрифікацію колії 1 435 мм на ділянці Чоп — Ужгород.

Передбачені проєктом витрати й на проведення експертизи щодо відповідності вимогам TSI вищезазначених проєктів, а також ділянок Ковель — Ягодин — держкордон та Медика/Мостиська ІІ — Львів (Скнилів).

Укрінформ.