Цей проєкт реалізується за сприяння Міністерства у справах ветеранів України. Відтепер у 22 локаціях української столиці ветерани війни, члени їхніх сімей та родини загиблих воїнів зможуть швидко та якісно отримувати адміністративні послуги у форматі «єдиного вікна».
Як розповів заступник міністра у справах ветеранів України Руслан Приходько, для забезпечення високого рівня якості сервісу спільно з очільниками столичних ЦНАПів розроблено шість комплексів адмінпослуг відповідно до статусу заявника:
- для учасників бойових дій — 19 послуг;
- для учасників війни — 16 послуг;
- для члена сім’ї, члена сім’ї загиблого (померлого) — 26 послуг;
- для постраждалих учасників Революції Гідності — 19 послуг;
- для осіб з інвалідністю внаслідок війни — 34 послуги;
- для осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, — 14 послуг.
Адміністратори сервісу пройшли відповідні тренінги та навчання, є компетентними працівниками та готові допомогти кожному ветерану, ветеранці, їхнім родинам та сім’ям загиблих захисників і захисниць.
«Надання якісних послуг через мережу ЦНАП — це ефективний інструмент повернення українських захисників і захисниць та їхніх родин до мирного життя та гідної самореалізації у суспільстві. Мінветеранів постійно працює над створенням належних умов, аби всі ветеранські послуги, як державні, так і місцеві, були максимально доступними, ефективними та зручними для отримання», — наголосив Руслан Приходько.
Кожен кабінет/вікно/місце, за яким закріплено надання ветеранських послуг у ЦНАПі, облаштовано за рекомендаціями спеціалістів та психологів, аби кожен, хто звертатиметься до спеціалістів, почувався впевнено та спокійно.
«Створення цієї послуги — важливий крок в адаптації до цивільного життя ветеранів у громадах. Пріоритетним обрано саме комплексний підхід у наданні послуг. Що дозволяє надавити послуги за однією заявою від декількох суб’єктів надання послуг, з одним пакетом документів на весь комплекс послуг, в одному місці, за мінімальної кількості відвідувань, без стресу та черг, швидко, легко та просто», — розповів перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.
Він зазначив, що всі процедури оптимізовано. Зокрема, адміністратори здійснюють контроль термінів надання послуг та інформування заявника про стан розгляду справи.
Нещодавно «Адмінсервіс «Ветеран» запрацював у Чернівецькій області. Там до проєкту долучився 31 ЦНАП регіону.
Пресслужба Апарату Верховної Ради України.