До початку японської колонізації Корея мала традиційну монархічну систему. Після анексії Японією (1910) корейці були позбавлені можливості управляти власною країною, і політична система була контрольована японською владою. Після закінчення Другої світової війни та капітуляції Японії Корея була визволена, але поділена на дві частини. Перші парламентські вибори в Республіці Корея відбулися в 1948 році.

Парламент Південної Кореї, відомий як Національні Збори, був заснований у 1948 році після утворення Республіки Корея. Цей орган замінив попередню структуру влади, що існувала під японською колонією. Національні Збори відіграють ключову роль у формуванні державної політики, прийнятті законів і контролі над виконавчою владою.

Вибори до Національних Зборів проводять кожні чотири роки. Національні Збори складаються з однієї палати, що налічує 300 депутатів. Виборча система є змішаною: 253 депутати обираються в одномандатних округах, де кандидати з найбільшою кількістю голосів перемагають, а 47 депутатів обираються за пропорційною системою на основі партійних списків. Це забезпечує баланс між мажоритарною та пропорційною репрезентацією, що дає змогу враховувати інтереси і окремих округів, і партій.

До структури Національних Зборів входить низка профільних комітетів, які відповідають за різні сфери законодавчої діяльності. Комітет з питань бюджету та фінансів аналізує та затверджує державний бюджет, контролює фінансову політику та витрати держави. Комітет з питань зовнішньої політики та об’єднання опікується питаннями міжнародних відносин, дипломатії та політики об’єднання з Північною Кореєю. Комітет з питань правосуддя відповідає за законопроєкти, що стосуються правосуддя, судової системи та прав людини. Комітет з питань охорони здоров’я та соціального забезпечення розглядає законодавчі ініціативи в сфері охорони здоров’я, соціальних послуг і пенсійного забезпечення. Комітет з питань національної оборони аналізує питання безпеки та оборонної політики, а також контролює витрати на оборону. Комітет з питань освіти, науки та технологій відповідає за питання розвитку, інновацій освітньої політики, наукових досліджень і розвитку технологій. Діяльність комітетів відіграє важливу роль у законодавчому процесі, забезпечуючи детальний розгляд законопроєктів і політичних ініціатив. Вони є платформами для обговорення та вдосконалення пропозицій перед їх винесенням на розгляд повного складу парламенту.
Національні Збори Південної Кореї проводять свої сесії відповідно до визначеного графіка. Сесії парламенту поділяються на кілька типів.

Регулярні сесії: сесії парламенту Південної Кореї зазвичай тривають по 100 днів на рік, розподілені між двома основними — весняною (кінець березня — середина червня) та осінньою (кінець вересня — середина грудня). Ці сесії забезпечують основний період для законодавчої роботи і розгляду важливих питань. Позачергові сесії: можуть скликатися в будь-який час протягом року за необхідності, наприклад, для розгляду термінових питань або спеціальних ситуацій, які потребують негайного втручання парламенту.

30 грудня 1991 року Республіка Корея визнала Україну, а вже 10 лютого 1992 року між двома державами було встановлено дипломатичні відносини. Посольство Республіки Корея діє в Києві з листопада 1992 року, а українське в Сеулі — із жовтня 1997 року.

Південна Корея підтримала Україну та приєдналася до санкційного режиму проти росії. Сеул продовжує надавати фінансову й гуманітарну підтримку нашій державі. Поглиблене військово-технічне співробітництво Республіки Корея та Польщі має вигоду для Києва, оскільки дає Варшаві змогу передавати застаріле радянське озброєння Україні, замінюючи його сучасними південнокорейськими аналогами. Влада Південної Кореї керується принципом непостачання напряму зброї в гарячі точки сторонам збройного конфлікту. Через це Республіка Корея довгий час передає Україні лише шоломи, бронежилети, автомобілі та медичне обладнання. У вересні повідомлялося про намір Південної Кореї через Чехію передати нашій країні озброєння на 2,9 млрд доларів. Тобто Сеул через треті сторони готовий допомагати Києву військово-технічними засобами. Окрім цього, нещодавно президент Республіки Корея пообіцяв збільшити гуманітарну підтримку нашої держави й наголосив, що «вторгнення росії в Україну є порушенням міжнародного права й загрозою життю та правам українців».

Президент Південної Кореї заявив під час саміту G20 у квітні 2024 року про намір виділити Україні додаткові 2,3 млрд доларів, а наступного року планується виділити 300 млн доларів як гуманітарну допомогу, а решту Україна отримуватиме з 2025 року як кредити під низькі відсотки. Кредити Україні нададуть через Фонд співробітництва економічного розвитку (EDCF). Цей проєкт Південна Корея запустила у 1987-му для підтримки проєктів економічної та соціальної інфраструктури в країнах, що розвиваються.

Республіка Корея була проголошена 15 серпня 1948 року, після завершення виборів до Національних Зборів, це стало важливим етапом в історії країни. Ця дата знаменує офіційне утворення незалежної демократичної держави на південь від 38-ї паралелі після тривалого періоду японської окупації. Вибори до Національних Зборів, які відбулися раніше того року, стали першим кроком до встановлення політичної автономії та самоврядування на півдні Кореї. Проголошення Республіки Корея стало кульмінацією зусиль, спрямованих на відновлення національної ідентичності та суверенітету.

Депутатська група Верховної Ради України з міжпарламентських зв’язків із Республікою Корея створена 18 листопада 2019 року. Її очолює Андрій Ніколаєнко.

«Naegak» («Внутрішній бюлетень») — офіційний друкований орган парламенту Південної Кореї

Видання зазвичай виходить щомісяця і охоплює різні аспекти законодавчої діяльності, включаючи звіти про засідання парламенту, текстові версії законопроєктів, інформацію про комітети та інші важливі документи і рішення, що стосуються роботи парламенту в цілому та комітетів зокрема.

Пресслужба Апарату Верховної Ради України.