За його словами, місто Івано-Франківськ, яке раніше частенько надавало перевагу старому іноземному громадському транспорту, нарешті закуповує дев’ять новеньких тролейбусів виробництва львівського заводу «Електрон».

«Підписаний з львів’янами контракт на поставку низькопідлогових тролейбусів з автономним ходом — це чудовий приклад підтримки українського виробника», — наголошує Дмитро Кисилевський.

«Завдяки цьому договору в місті з’явиться повноцінний дуобусний маршрут, — зазначає парламентарій. — Це означає, що тролейбус на певних ділянках може перетворюватися на звичайний автобус. Він може їхати на електричній тязі, далі автономно на акумуляторах —ще близько 15 кілометрів, а потім за потреби просто переключитися на двигун внутрішнього згоряння», — інформує політик.

За його словами, угоду профінансував Європейський інвестиційний банк. Вартість контракту — 3,615 мільйона євро. З них три мільйони — кредитні кошти ЄІБ у межах проєкту «Міський громадський транспорт в Україні», а решта 615 тисяч євро — безповоротна фінансова допомога.

Важливо, наголосив заступник голови парламентського Комітету, що «Електрон» виграв досить жорсткий технічний відбір. На низькопідлогових тролейбусах буде встановлено найсучаснішу електроніку, два двигуни, салон облаштовано кондиціонером.

За словами Дмитра Кисилевського, «коли кошти міжнародних донорів спрямовуються українським виробникам, наша країна виграє тричі:

- забезпечує українців сучасним громадським транспортом;

- дає українцям роботу з гідною зарплатою;

- до 40% коштів сплачується податками до державного бюджету, з якого фінансуються ЗСУ».

Пресслужба Апарату Верховної Ради України.