Сервіс дозволяє завантажити скановані копії таких документів, що підтверджують стаж, як:

- трудова книжка;

- військовий квиток;

- диплом (свідоцтво, атестат) про очне навчання;

- свідоцтво про народження дитини;

- документи про стаж, визначені Порядком підтвердження наявного стажу роботи для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим Кабінетом Міністрів України від 12.08.93 № 637.

Щоб скористатися сервісом, потрібно авторизуватись на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Після успішної авторизації у розділі «Комунікації з ПФУ» слід обрати пункт «Відомості про трудові відносини», де є можливість завантажити необхідні документи.

Важливо!

Доцільно заздалегідь підготувати скановані копії документів про стаж — кожну сторінку окремо або повний документ зі всіма сторінками як окремий файл.

Вимоги до сканованих документів:

- режим сканування кольоровий;

- формат — JPG або PDF;

- розмір кожного файлу не більш як 1 Мб.

Алгоритм дій:

1. Зайдіть на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) та авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Зверніть увагу, що саме авторизація з КЕП — це той спосіб авторизації, що дозволяє дистанційно подати документи до Фонду.

2. В особистому кабінеті на панелі ліворуч у розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть опцію «Відомості про трудові відносини».

3. Ознайомтесь з важливою інформацією щодо підготовки документів у вікні, яке з’явиться на екрані, та натисніть «Продовжити».

4. Перевірте свої персональні дані в полі «Відомості по трудову діяльність», обов’язково проставте позначку, що підтверджує згоду на передання та обробку персональних даних, і завантажте заздалегідь підготовлені скановані копії документів — натисніть «Додати файл», оберіть з переліку документів вид документа, який потрібно завантажити (наприклад, трудова книжка). Дочекайтесь його завантаження і натисніть «Підписати та відправити в ПФУ».

5. Після отримання повідомлення про успішне збереження та відправлення на розгляд у ПФУ відповідного запису натисніть «ОК».

6. Результат обробки запису можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».

Пресслужба Апарату Верховної Ради України.