Купівля автозапчастин онлайн стає дедалі популярнішою не тільки серед профі, які давно працюють у такий спосіб з постачальниками, але й серед звичайних автомобілістів. Це зручно, швидко і часто дозволяє заощадити, однак разом з тим несе ризик втрати грошей із-за неправильного підбору. Розгляньмо у статті п’ять найбільш поширених помилок, які роблять неспеціалісти при купівлі запчастин онлайн, а також надамо спосіб їх уникнути.
Недостатня перевірка сумісності чи відсутність такої перевірки
Купуючи аналогові запчастини, ви не маєте впевненості, що запчастина стане на належне місце. Багато моделей різних років випуску мають мінімальні відмінності, які можуть виявитися перешкодою. Єдиний спосіб упевнитися в тому, що запчастина підійде, ще до замовлення — перевірка за VIN. Таку перевірку можна зробити на сайті Автопро самостійно, чи звернувшись до продавця. Продавець також зацікавлений у тому, щоб покупець не помилився і не повертав товар, тож охоче піде на зустріч.
Ігнорування відгуків та рейтингів продавців або магазинів
Якщо ви купуєте запчастини у маленького магазина, чи на маркетплейсі, де продавців багато, не лінуйтесь витратити час і вивчити відгуки. Думки про магазини доведеться шукати на окремих сайтах чи серед знайомих, а ось на маркетплейсі все простіше — достатньо зайти на сторінку продавця, товар якого ви обрали. Автопро стежить за тим, щоб усі відгуки були чесними, і мотивує продавців відповідати на них, незалежно від змісту.
Вибір запчастин наосліп без порівняння умов купівлі
Дуже часто покупці хапають першу-ліпшу запчастину, яка підходить за характеристиками, або ж звертають увагу тільки на ціну. Але, зазвичай, ціна на однаковий товар залежить від багатьох факторів, серед яких: наявність/під замовлення, швидкість доставки, рейтинг продавця на майданчику (новачки можуть демпінгувати, однак в них часто кульгає сервіс). Деякі з цих факторів надалі можуть виявитися значними і нехтування ними погано повпливає на ваші враження від покупки.
Невивчення умов повернення та гарантії
При купівлі автозапчастин онлайн важливо звертати увагу на політику продавця чи магазину щодо повернення та гарантії. Наприклад, деякі продавці можуть не приймати повернення, якщо упаковка була пошкоджена, або не повертають частину грошей, бо запчастина була під замовлення. Щоб уникнути таких неприємностей, завжди ознайомлюйтесь з умовами повернення перед оформленням замовлення. Вибирайте продавців, які надають зрозумілі та лояльні умови, що дозволить вам почуватися впевнено під час покупки.
Неувага до деталей опису товару
Деякі покупці просто переглядають фотографії та не звертають уваги на деталі, що може призвести до купівлі неправильної запчастини. Наприклад, деталі можуть відрізнятися від фотографій за кольором, матеріалом або розмірами. Для того, щоб уникнути таких помилок, уважно переглядайте всі технічні характеристики, включаючи артикул, виробника та інші важливі параметри. Це допоможе уникнути витрат на повернення та повторні покупки.