«В Україні існує міф, що машинобудування — це про «Запорожці». В залі для обговорення перспектив українського машинобудування зібрались десятки власників сучасних підприємств, які своїми продуктами, заводами, інвестиціями і розробками цей міф спростовують.

Магія машинобудування вимірюється дуже конкретною статистикою. Кожне робоче місце, наприклад, на заводі з випуску автобусів у Черкасах дає ще 8 робочих місць на підприємствах-суміжниках, а також 20 робочих місць на заводах — виробниках матеріалів.

Ось чому машинобудування має бути у фокусі державних програм розвитку економіки. Мультиплікаційний ефект від кожної інвестованої державної гривні колосальний.

Для різних підгалузей цієї галузі уряд вже має пакет програм:

Локалізація — для міського і залізничного транспорту, комунальної і спеціальної техніки та енергетичного обладнання.

Компенсація 25% вартості аграрної техніки — формує попит на сільгоспмашинобудування.

Нова програма компенсації 15% вартості техніки українського виробництва — будівельна і комунальна техніка, енергетичне обладнання, ліфти, міський транспорт.

Програма «Шкільний автобус».

Програма доступних кредитів «5-7-9» з лімітом до 150 мільйонів гривень на проєкт — для всіх підприємств переробної промисловості.

Гранти 8 мільйонів гривень для інвестицій в обладнання — для всіх підприємств переробної промисловості.

Кожна з цих програм народжувалася в уряді та Верховній Раді України через потужний спротив чи скепсис. Але він зникає, коли бачиш сучасні підприємства, створені робочі місця, сплачені податки і, зрештою, конкурентоздатний затребуваний продукт.

Ось так, спільними зусиллями, і народжується магія українського машинобудування, яка в умовах війни викликає захоплення в усього світу».

Пресслужба Апарату Верховної Ради України.

Фото з фейсбук-сторінки народного депутата.