На Дніпропетровщині урочисто відзначили 140-річчя Придніпровської залізниці. До Катеринослава (нині — Дніпропетровськ) перший поїзд прибув у листопаді 1873-го, коли відкрилося сполучення між станціями Лозова та Олександрівка (нині — Запоріжжя) з гілкою в місто на Дніпрі.
Сьогодні Придніпровська залізниця, протяжність колійної мережі якої — понад три тисячі кілометрів, щорічно перевозить близько восьми мільйонів пасажирів. Магістраль постійно модернізується, тут впроваджено швидкісний рух між столицею, містами-мільйонниками та Кримом. Тільки останнім часом оновлено вокзал у Сімферополі, де реконструйовано автодорожній міст і побудовано нові платформи для приміських поїздів, введено в експлуатацію сучасний вокзал і на станції Рокувата Криворізької дирекції залізничних перевезень.
Запорукою ефективної роботи магістралі, що обслуговує весь промисловий комплекс регіону, є технічне переозброєння та підготовка високопрофесійних кадрів. Саме людина — у центрі уваги керівництва підприємства. Тут зберегли і успішно розбудовують відомчі лікарні, санаторії та бази відпочинку. Майже у 93 відсотків працівників є медичні страхові поліси, завдяки яким під час лікування вони мають 50-відсоткові пільги, а пенсіонерам надається медична допомога безплатно, — підкреслив начальник залізниці Ігор Гладких.
«На Дніпропетровщині налагоджено діалог між владою та підприємствами області, — сказав під час урочистостей перший заступник голови ОДА Анатолій Крупський. — Придніпровська залізниця — це яскравий приклад реалізації соціального партнерства». Він зазначив, що від стабільного функціонування всіх ланок залізничного транспорту безпосередньо залежать динамічний розвиток економіки нашої країни, зміцнення міжрегіональних і міжнародних зв’язків.
Фото прес-служби ОДА.
Залізничники на урочистостях.