Окрім обсягів споживання гарячого і холодного водопостачання, споживачам, квартири яких облаштовані лічильниками тепла, необхідно передавати дані за теплову енергію.
Якщо у квартирі встановлено бойлер, і споживачі не користуються послугою з постачання гарячої води, вони обов’язково мають щомісяця подавати показання приладів обліку, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.
Передавати показання можна дистанційно через:
- особистий кабінет споживача на платформі ЦКС;
- особистий кабінет на сайті «Київтеплоенерго»;
- мобільний застосунок «Комуналка»;
- телефони Call-центру: (044) 247-40-40, 099-247-40-40 (Vodafone), 093-247-40-40 (Lifecell), 096-247-40-40 (Kyivstar);
- безкоштовну телефонну лінію – 0-800-404-407 (з моб.);
- чат-бот Viber та Telegram для передачі показань квартирних лічильників;
- додаткові стаціонарні телефони та скриньки для прийому показань у сервісних центрах.
Як нагадують у Центрі комунального сервісу, окрім передачі показань лічильників, кияни можуть подавати пакет документів про проведену повірку, заміну чи встановлення лічильника для його подальшого взяття на абонентський облік.
У разі додаткових питань чи необхідності детальнішої консультації, споживачі можуть скористатися дистанційними каналами комунікації або звернутись до одного із сервісних центрів. Інформація про них розміщена за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.
За матеріалами КМДА.
Хочете першими знати про зміни та оновлення в законодавстві?
Хочете з перших уст дізнаватися про роботу Верховної Ради та окремих депутатів?
Підписуйтеся на
фейсбук-сторінку «Голосу України»,
де ми розміщуємо найактуальнішу офіційну інформацію.