Окрім обсягів споживання гарячого і холодного водопостачання, споживачам, квартири яких облаштовані лічильниками тепла, необхідно передавати дані за теплову енергію.

Якщо у квартирі встановлено бойлер, і споживачі не користуються послугою з постачання гарячої води, вони обов’язково мають щомісяця подавати показання приладів обліку, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.

Передавати показання можна дистанційно через:

- особистий кабінет споживача на платформі ЦКС;

- особистий кабінет на сайті «Київтеплоенерго»;

- мобільний застосунок «Комуналка»;

- телефони Call-центру: (044) 247-40-40099-247-40-40 (Vodafone), 093-247-40-40 (Lifecell), 096-247-40-40 (Kyivstar); 

- безкоштовну телефонну лінію – 0-800-404-407 (з моб.);

- чат-бот Viber та Telegram для передачі показань квартирних лічильників;

- додаткові стаціонарні телефони та скриньки для прийому показань у сервісних центрах.

Як нагадують у Центрі комунального сервісу, окрім передачі показань лічильників, кияни можуть подавати пакет документів про проведену повірку, заміну чи встановлення лічильника для його подальшого взяття на абонентський облік.

У разі додаткових питань чи необхідності детальнішої консультації, споживачі можуть скористатися дистанційними каналами комунікації або звернутись до одного із сервісних центрів. Інформація про них розміщена за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.

За матеріалами КМДА. 

Хочете першими знати про зміни та оновлення в законодавстві?
Хочете з перших уст дізнаватися про роботу Верховної Ради та окремих депутатів?

Підписуйтеся на

фейсбук-сторінку «Голосу України»,

де ми розміщуємо найактуальнішу офіційну інформацію.