В Україні відкрито перший спеціалізований завод молочної продукції для дітей
 
Олександр Сіренко — голова правління ВАТ «Яготинський маслозавод» холдингу «Молочний альянс». Депутат Київської облради. Заслужений працівник промисловості України. Має орден «За заслуги» ІІІ ступеня. Понад 20 років очолює підприємство. Невеликий молокозавод районного значення Сіренко реорганізував у добре знане потужне підприємство. Воно реалізує молоко, масло, сметану, сири, йогурти тощо не лише на Київщині та в Києві. Підприємству присвоєно Державний знак якості.
Сіренко очолив маслозавод у нелегкі 90-ті роки. Тоді про підприємство знали хіба що в Яготинському районі. Застаріле вітчизняне обладнання. Проблема із постачальниками молока. Всі розуміли, що треба шукати оптимальні шляхи для виживання. Опустиш руки — втратиш підприємство.
— Ситуація справді була важкою, — пригадує Олександр Олександрович. — Залишившись без держпідтримки, гарантованих фінансування і поставки молочної сировини, колектив сам налагоджував відносини із постачальниками, виборював своє місце на молочному ринку, утверджуючись як надійний партнер селянина. Тоді сотні молочних заводів зникли з економічної карти України. Населення фактично залишилося без власного переробника, різко впало поголів’я худоби — не було куди збувати продукцію.
І лише завдяки наполегливій праці директора Яготинського маслозаводу Олександра Сіренка вдалося відродити підприємство, зберегти колектив і спеціалістів. 
Сіренко організував у селах спеціалізовані пункти збирання молока, забезпечив інвентарем. Якщо інші брали молоко і місяцями не повертали коштів, то Яготинський маслозавод наперед задовольняв потреби постачальників, а простіше — кредитував їх. Для цього при заводі було організовано спеціальну службу, в якій у залік майбутніх поставок можна було замовити все, що треба для селян: від гвіздка — до послуг трактора чи комбайна, кормодобувної техніки, якої тоді бракувало. На той час такого сервісу не було ніде в Україні. Саме завдяки позиції Сіренка вижив не лише маслозавод, а й сільськогосподарська галузь району. 
Проте ставало зрозуміло, що виживати самому стає дедалі важче. Було прийнято колективне рішення про входження до холдингу «Молочний альянс».
— Це дало змогу провести технічне переоснащення підприємства, —каже Сіренко, — відкрити цех з виготовлення сухого знежиреного молока із сучасними високопродуктивними виробничими потужностями. І ще що важливо — дати людям роботу! Сьогодні на заводі працює близько 800 душ.
Спеціалісти заводу розробили нові види продукції на основі незбираного молока з натуральними наповнювачами, зі збільшеним терміном реалізації через глибоке охолодження, а не використання консервантів. Масло з назвою «Яготинське» — це перше і єдине масло, вироблене винятково за українським стандартом, за технологією, наближеною до виробництва домашнього масла, яку розроблено спеціалістами заводу.
— Лише впродовж кількох років, — відзначає голова наглядової ради холдингу Сергій Вовченко, — у розвиток виробничої бази підприємств холдингу, а їх майже 10, було інвестовано понад 500 мільйонів гривень. Зокрема, в технічне оновлення Яготинського маслозаводу — близько 100 мільйонів гривень. Повна модернізація заводу дала можливість вивести підприємство на новий рівень роботи — від високої якості продукції до збільшення її кількості й асортименту, застосування інноваційних підходів.
Як тут виникла «дитяча тема»? Вимоги до виготовлення дитячих молочних продуктів дуже високі. Це невигідно виробникам. Тому в Україні досі не було жодного відокремленого спеціалізованого молочного підприємства. Задовольнялися імпортом. І от побудували сучасний комбінат для випуску молочної продукції для дітей.
— Зводити його вирішили на базі Яготинського маслозаводу в селищі Згурівка, — розповідає почесний президент холдингу Федір Шпиг. — За активної підтримки голови Київської облдержадміністрації Анатолія Присяжнюка нам удалося це зробити за один рік. На підприємстві встановлено новітнє обладнання зі Швеції, Італії, Німеччини, Болгарії, Ізраїлю та інших країн. Загалом у будівництво заводу вкладено 140 мільйонів гривень.
Нині продукцію «Яготинське для дітей» виробляють за унікальною рецептурою. Використовують лише натуральне фермерське молоко найвищої якості та натуральні фруктові, овочеві та ягідні наповнювачі. Технологічний процес виготовлення продукції ТМ «Яготинське для дітей» виключає додавання будь-яких консервантів, синтетичних барвників, антибіотиків та інших шкідливих харчових добавок, а також цукру. Продукти з наповнювачами ТМ «Яготинське для дітей» містять лише натуральну фруктозу. Під час прийому на завод вся сировина проходить суворий багатоступеневий контроль якості. Кожна партія готової продукції також підлягає контролю на підприємстві.
Особливо корисне «Молоко вітамінізоване», спеціально розроблене для малечі раннього віку з урахуванням добових потреб дитини в білках, кальцію та вітамінах. Це безцінний продукт харчування для дітей від 9 місяців як прикорм, а також у розведеному вигляді малюкам від 6 місяців.
Для дітей випускають молоко, кефір вітамінізований, йогурти, сирки, сиркову пасту тощо.
...Сьогодні важко знайти керівника, який не нарікав би на законодавство, на податкову службу тощо. Я не почув цього від Сіренка. Він не звик перекладати свої проблеми на плечі держави. Не турбує яготинців і майбутнє підписання угоди про зону вільної торгівлі з Євросоюзом. Вони вже давно працюють за європейськими мірками.
А ще тут дбають про працівників. Як для райцентру, тут висока зарплата. У середньому — майже 4 тисячі гривень. Надається матеріальна допомога. Безпроцентні позики на будівництво, навчання, придбання житла, автотранспорту. Кожен працюючий може піти до їдальні, де кошти за обід — лише 10 гривень. Щороку бажаючі відпочивають на турбазах Південного берега Криму. Половину путівки оплачує завод, автобус — безплатно. На високому рівні культмасова робота. Футбольна команда — одна з кращих на Київщині.
Не дивно, що тут стоїть черга бажаючих влаштуватися на роботу.
 
Довідково
 
Яготинський маслозавод приймає і переробляє 350—450 тонн молока, виготовляє понад 300 тонн молочної продукції. Торгова марка «Яготинське» — це масло, сир, йогурти, десерти, молоко, сметана, кефір тощо. Уся продукція виготовляється без використання стабілізаторів, барвників, рослинних жирів та без ГМО. Асортимент — понад 110 продуктових позицій.