Якщо ви зібралися в подорож, то маєте знати, що Львівська залізниця перевозить людей 1033 вагонами-дідусями, загальний рівень зносу яких — 86%. Про це щороку нагадує прес-служба підприємства, сподіваючись, що голос львів’ян почують у Києві. Адже останнього разу парк тут поповнювали 2008 року, коли надійшло 38 вагонів із Тверського та Крюківського вагонобудівних заводів. Тим часом 611 вагонів відпрацювали встановлений 28-річний ресурс, із них лише 150 капітально відремонтували і продовжили термін експлуатації. Інші вагони фактично списані.

Середня собівартість ремонту старих вагонів щороку невпинно зростає: у 2013 році Львівська залізниця для цього передбачила 70 млн. грн. До речі, вартість нового вагона — близько 11 млн. грн. 
Якщо б залізниці відшкодували збитки, яких вона зазнає від пасажирських перевезень, то за дев’ять місяців парк поповнив би 91 пасажирський вагон.
За останні десять років Львівська залізниця, яка обслуговує західні області України, списала 190 пасажирських вагонів.