Днями російська федеральна установа «Реєстр сертифікації на федеральному залізничному транспорті» призупинила чинність одразу 13 сертифікатів на вантажні вагони виробництва Крюківського вагонзаводу. А такі вагони є основною продукцією розташованого в Кременчуці підприємства. Причому левова її частка здавна експортувалася в Росію. Тож згадані перепони змушують завод суттєво скорочувати обсяги виробництва й водночас шукати нові ринки збуту. Директор департаменту економічного розвитку ОДА Олена Адамович зазначила, що «через ускладнення торговельних відносин із Російською Федерацією... Крюківський вагонобудівний завод зменшив виробництво на третину». Мовляв, за таких умов більшість виробників області розуміють, що недоцільно орієнтуватися лише на російський ринок. В облдержадміністрації розробляють комплекс заходів, у тому числі й обласну програму стосовно диверсифікації експорту, повідомляє наш власкор у Полтавській області Василь НЕЇЖМАК.
Вибір редактора
Популярне за тиждень
-
1День відповідальності людини 90
-
2Іванна КЛИМПУШ-ЦИНЦАДЗЕ: Гаряча війна йде на теренах України, але гібридна війна вже йде на теренах усієї Європи 84
-
3Українські аграрії намолотили 57,2 млн тонн зернових та олійних культур, — Комітет з питань аграрної та земельної політики 79
-
4Дмитро СОЛОМЧУК: Попри атаки росії експорт української агропродукції не припиняється 76
-
5Комітет з питань організації державної влади провів засідання круглого столу на тему: «Демократія. Доброчесність. Євроінтеграція (на прикладі Фастівської міської територіальної громади)» 54