Учора під стінами Київської міської державної адміністрації громадські активісти провели акцію протесту проти впровадження нової схеми оплати проїзду в метро. Зокрема, як стверджують організатори протесту, їм відомо про наміри очільника столиці Віталія Кличка і його першого заступника Ігоря Ніконова підвищити проїзд у метрополітені спочатку до чотирьох гривень, а потім аж до п’яти.
Акція відбувалася під гаслом «Кличко! Перш ніж підвищувати вартість проїзду в метро, поверни до бюджету мільярд гривень тіньового прибутку від реклами!» На переконання протестувальників, якби реклама йшла напряму через метрополітен, посадовцям не довелося б підвищувати плату, адже перевізник міг би добре на цьому заробляти. Утім, до прибуткового бізнесу вже давно присмокталися комерційні структури і, схоже, керівництво міста з цим боротися аж ніяк не поспішає. При цьому протестувальники звинувачують саме першого заступника столичного голови у причетності до реклами в метро. Тож мішки з рекламою мають ще раз нагадати: потрібно прибрати рекламні агентства з оренди рекламних площ і надати метрополітену право самостійно укладати договори з рекламодавцями за комерційними розцінками. Всі ці кошти мають іти на розвиток метрополітену. Люди вимагали також навести лад в інших секторах фінансово-господарської діяльності підземки.
До слова, схожу акцію активісти вже проводили, але результатів вона так і не дала. Столична влада свої наміри щодо підвищення плати в метро не змінила, як і не прибрала так званих рекламних посередників. Чи почули активістів цього разу, також не відомо, адже до протестувальників ніхто із високопосадовців так і не вийшов.
На знімку: учора під стінами Київської міської державної адміністрації громадські активісти провели акцію протесту проти впровадження нової схеми оплати проїзду в метро.
Фото Андрія НЕСТЕРЕНКА.