Сучасною європейською практикою забезпечення зворотного зв’язку між владою та суспільством є «гарячі лінії». До кожного громадянина має бути адресний і професійний підхід. Про це заявив віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул під час наради в Урядовому контактному центрі.
З цього року оформити звернення на Урядовий контактний центр (УКЦ) можна не тільки по телефону, а й через Інтернет. У 2014 році УКЦ працюватиме цілодобово та запровадить низку нових сервісів. Насамперед це стосується консультацій щодо отримання адмінпослуг (оформлення субсидій, матеріальної допомоги при народженні дитини, реєстрації підприємницької діяльності тощо) через центри надання адмінпослуг або через відділення «Укрпошти».
Олександр Вілкул поспілкувався з операторами та особисто прийняв кілька дзвінків. Одне з питань, що турбували громадян, як повідомляє прес-служба віце-прем’єра, — це можливості підвищення тарифів на комунальні послуги. «Тарифи на комунальні послуги мають бути стабільними. Місцеві ради, які допустили підвищення тарифів, мають ще раз перевірити їх обґрунтованість та привести у відповідність з економічно доцільними. Це питання перебуває на особливому контролі уряду», — сказав віце-прем’єр-міністр, відповідаючи на дзвінок, наголосивши, що всі тарифи, які були підвищені з порушенням вимог законодавства, мають бути скасовані.
ДОВІДКОВО
Номер телефону урядової «гарячої лінії»: 0-800-507-309 (дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безплатні). Урядова телефонна «гаряча лінія» працює з понеділка по п’ятницю з 8-ї до 21-ї години, в суботу — з 8-ї до 19-ї години. Святкові дні та неділя — вихідні. Термін розгляду звернень триває від 5 до 15 днів.