Гран-прі та перше місце за брендинг Кіровограда з Міжнародного фестивалю територіального маркетингу і брендингу OPEN-2013, що відбувся у Мінську наприкінці червня, привезла дизайн-студія LІNІІ (Москва, Росія).

Тож недарма у професійних колах Кіровоград починають сприймати як піонера системного територіального брендингу і маркетингу в Україні.

Разом із автором дизайну Михайлом Губергріцом до створення проекту LІNІІ доклали зусиль Ірина Жарова, Денис Візгалов, Максим Алімкін, Анастасія Ісаєва, Олександр Трубін та інші.

Використовуючи на початковій стадії імідж Кіровограда як танцювальної столиці України, творці проекту-переможця обрали два основні принципи розвитку міста — «рух» (мобільність, активність, спорт, транспорт, інформаційні й фінансові потоки, рух ідей) і «смак» (як творчу складову міста, його культурний код). Потім поєднали ці два поняття для створення основної концепції розвитку міста з девізом «Рухайся зі смаком».

У планах проекту — формування довгострокової стійкої репутації Кіровограда як успішного міста України, привабливого для інвесторів і туристів, як першого міста, що здійснило своє «перезавантаження», а також нарощування Кіровоградом функцій міста для життя, ідеального для самореалізації.

Те, що цей проект отримав перемогу та став призером — дуже показово. Адже сьогодні Україна лише долучається до світових тенденцій розвитку, які сприяють виявленню самобутності, зручності та легкості проживання. Шкода, що навіть у таких прогресивних сучасних напрямках розвитку ми більше спираємося на іноземні, а не на вітчизняні розробки.

Цього року конкурс проводився вдруге. Розробники територіальних брендів з України, Білорусі, Росії, Болгарії і Киргизстану подали на конкурс 37 проектів.

Серед майже двох десятків номінацій конкурсу найбільше уваги приділено брендингу — розробці брендів країни, регіону, місцевості, туристичного об’єкта. Окрему нішу посіли проекти, що стосуються розвитку великих промислових конгломерацій та мегаполісів. На жаль для нас, майже всі вони — про розвиток індустріальних центрів інших держав, зокрема Росії. Багато проектів стосувалися бренда Мінська.

Кіровоградська область.

 

На знімках: елементи презентації бренда Кіровограда на фестивалі.

Фото надано автором.

ДО РЕЧІ

Минулорічним власником гран-прі фестивалю став проект «LІVE RІGA» (Aіr Baltіc, Рига, Латвія).