Тривожною стає ситуація на суднобудівних підприємствах Херсонщини. Нинішнього року жодна з чотирьох найбільших верфей обласного центру не змогла отримати контрактів на будівництво нових кораблів чи доків. Замовлень на ремонт суден також не вистачає, щоб тримати галузь «на плаву». В результаті корабели нинішнього року накопичили боргів із зарплат на суму понад три мільйони гривень.
Загрозливі тенденції намагалися проаналізувати на колегії за участю управлінців підприємств, керівництва Херсонської облради та облдержадміністрації. Але її учасники жодних оригінальних «ліків» від економічної «хвороби» винайти не спромоглися. Вони лише констатували, що конкурентоспроможності херсонських верфей на світовому ринку перешкоджає відсутність податкового стимулювання, 70-відсоткова зношеність виробничого обладнання та складнощі з отриманням довгострокових банківських кредитів під проекти, які потребують тривалої реалізації. Адже будівництво великотоннажного судна може тривати і два, і три роки. Втім, на місцевому рівні без зміни державної політики і справді важкувато щось з місця зрушити.
Херсон.