Автомобіль ГАЗ-69, прозваний у народі «Бобиком», ГАЗиком і навіть «Козлом», почав сходити з конвеєра рівно шістдесят років тому і протримався у виробництві до 1973-го. А ще раніше, у 1952-му, було випущено експериментальну партію цих машин підвищеної прохідності. До нашого часу перших «Бобиків» дожило дуже мало. Власником одного з них є Анатолій Семенюк із селища Млинова. 61-річне авто не лише на ходу, а й бере участь у перегонах по бездоріжжю і навіть виграє дистанції у сучасних джипів.
Анатолій Семенюк — пристрасний автолюбитель, віддає перевагу старим машинам — ставить їх на ноги. Так сталося і з ГАЗ-69. Шість років тому млинівчанин придбав цю машину у знайомого за майже п’ять тисяч гривень. Дешево, бо авто було не на ходу — кілька років стояло в гаражі. Новому господарю довелося вкласти багато коштів у придбаний раритет, щоб оживити його. У цьому допоміг також майстер Петро Рикун, котрий спеціалізується на ремонті старих машин. При «відродженні» хотіли зберегти первісний вигляд автомобіля.
— У каркасі «Бобика» майже все рідне, — каже Анатолій Семенюк. — А роздавальна коробка — надійна, ефективна і тихохідна. Вона збільшує потужність двигуна удвічі. Загалом у «Бобика» — 55 кінських сил, а з роздаткою — понад сто. Друга особливість машини — це протектори з малюнком «гусяча лапка» (їх ставили на експериментальні моделі «Вільямсів», потім — «Бобиків»). Такі, тільки нові, поставив і на своє авто. І вони сповна виправдали себе.
На одних з міжнародних перегонів джиперів біля озера Світязь Анатолій Семенюк переміг разом із помічниками-штурманами Володимиром Реслюком та Романом Онищуком. Хоча їх могли й не допустити до змагань, бо після реєстрації організатори пред’явили безліч претензій до авто: мовляв, на ньому немає ременів безпеки, лебідки, деяких інших необхідних для перегонів речей. Але автолюбителю вдалося обстояти своє право на участь: він пояснив, що в базовій моделі ГАЗ-69 цього не передбачалося.
Були й ті, хто не радив брати участь у змаганнях: мовляв, «Бобик» проти сучасних прохідних іномарок — усе одно, що моська проти слона. Але бойового духу новачкові додала порада одного посивілого полковника, котрий свого часу в армії їздив на ГАЗиках: «Ви їдьте з розумом — і будете першими». Анатолій Семенюк переміг, а на перегонах у Хрінниках Демидівського району був третім. Нині млинівський екіпаж готується до найпрестижнішого українського «бездоріжного» турніру «Юкрейн-трофі», що стартує з Києва, а фінішуватиме на Волині.
Автолюбитель Анатолій Семенюк із Млинова на раритетному «Бобику».